Wednesday, January 20, 2010

Reception...



this is some video for my reception.. terpaksa cut2 coz tak muat letak semua.. heheh..
alhamdulillah semua berjalan lancar.. even ada sikit2 yg ralat.. coz tak dapat jumpa guest every table.. supposedly plan nak g every table dapat tgk muka guest n salam pon oklah kan.. tapi nih takde langsung.. luckily dapat photographer yang bagus.. dia amik gambar every guest kat every table.. so oklah tuh..;)



this the starting of event.. masa nih aku still ngah make up lagi kat umah kot.. heheheh.. yelah starting kol 7.30 kan.. n sharp 7.30 dah ada guest datang.. sedara mara...



this starting aku n husband datang.. n this i think dalam kol 9 kot..



nih masa sibuk2 semua family aku nak gambar.. huhu.. besar giler family aku.. nih pon ramai yang takder lagi.. ish..ish. kecoh sekejab...



ok.. this dah nak end of event.. cake cutting... after cake cutting bergambar lagi..
baru aku rasa betapa penatnyer bergambar.. dah penat giler dah senyum.. n dah penat dah nak cover muka.. hehehe.. cover ker??? macam tak je ek.. teruk betol perangai... ish..ish...

takpelah anyway semua dah lepas.. alhamdulillah.. sekarang ranjau n duri lain pulak.. orang cakap hidup rumah tangga lagi mencabar... inshaallah aku n husband blh hadapi sama2.. INSHAALLAH.....

No comments: