Wednesday, January 6, 2010

Plan Untuk New Year Tapi.....

Baru nak plan sambut new year ngan husband.. konon2 mcam honey moon ar..
tetiba sambut new year kat balai... huhuh.. sedey tol.. tengok ar keta nih... that nite aku drive ngan kakak ipar n her family.. so from JB kitaorang gerak ke Singapore after Maghrib.. n kejadian nih berlaku betol2 simpang nak masuk rumah dia.. depan sikit lagi dah sampai dah rumah kakak ipar aku..kesian kan.. benda dah nak jadi..
Motor tuh bawak laju giler n either dia langgar lampu kuning or merah aku pon tak sure.. yang penting aku nampak traffic light depan aku hijau n keta depan aku dah jalan.. so the space between keta aku n keta depan sikit jek.. tapi keta depan lepas.. tuh la cakap benda dah nak kena.. aku rasa aku lupa baca doa naik kenderaan malam tuh..



so sekarang nih tersadai la keta tuh kat workshop johor jaya, johor bahru.. sedey tol..



gambar nih aku amik after settle buat report.. sempat lagi tuh.. huhuh..kenangan beb.. 25/12 kawin, 31/12 accident kat singapore.. ish..ish..


after gambar nih diambil polis yang jaga kat depan pintu pagar tahan aku.. tak patot btol.. dia nak tgk gambar apa yang aku amik.. chess.. gambar keta polis pon kecoh.. bukan nak buat apa pon.. dia kata sepatutnyer tak boleh amik gambar tapi dia kata ngan aku tak pelah dia lepas kan jela.. heheheh.. comel sangat ker aku yang boleh lepas tuh...;p



No comments: