Thursday, October 3, 2013

Luahan Hati Ayah Aisyah

Hehehhee.. Saje jek gatal... anyway 1st want to post my holiday to Jakarta but thinking of him rasa nak post luahan perasaan dia..hahahaa.. Sorry sayang today you gonna be main topic...;p

after post beberapa title, i'm assume nobody read my blog.. hahhha.. sebabnya aku tak reti nak menulis tapi sebab orang ada blog aku pon nak ada blog jadinya dalam blog aku, aku banyak merapu... But luckily (lucky ker) hehehe.. ada orang yang baca ropa2nya... anyway the nite after my post about Birthday Aisyah, my B pon call... Camna ek ayat dia.. lupa la pulak.... macam ni kot.. lebih kurang la kalau salah amponnnn eh...;p

Suamiku : Sampai hati awak post camtu
Aku : Apsal pulak??? apa yang saya cakap
Suamiku : yelah awak tau tak saya keje.. n awak post macam saya tak buat apa2.. n saya hanya pelakon tambahan jek dalam blog awak kan..."
Aku : Sejak bila mamat ni emo (dalam hati jek hoccay).. tak la sayang kenapa?? saya letak apa gambar awak kat bawah2... heheheh..
Suamiku : yelah letak kat bawah2 jela.. macam saya ni tak buat apa2 untuk Aisyah n awak....
Aku : yelah2 nanti saya buat post pasal awak eh.. hehehe..

Sian dia.. actually kesian kat dia sebenarnya... kene keje cari duit.. dok jauh.. sangap...(Opps) hheheh...
n jauh dari anak dia... can't imagine if i'm at his shoe.. huhuh... Orang kat luar maybe akan kesian aku but as he said sapa yang nak kesian kat dia if not me kan.. huhuuh.. betol2..

Anyway just doakan yang terbaik untuk dia.. n doa supaya dia dapat keje dekat ngan aku n Aisyah... sedey jek kawin tapi dok jauh2 kan.. but maybe Allah have a plan for us. Just find the best for us n banyak2 doa..:)
N this is the present to Aisyah... Dia mintak tolong member dia pass... how sweeeetttt.....;)
ELMO yang sangat Annoying.. gelak2 kan orang.. huhuhu... dah sama dah color ELMO ngan carpet rumah...hahaha...
Ibu dia jek belom bagi present lagi.. nanti la eh...

No comments: