Wednesday, August 28, 2013

Raya Sakan - JB & KL

 Raya kat JB & KL without by B so sedey.. but Hari Raya cannot sedey2.. so kita kena happy2 kan diri even bila tengok semua ada laki terpaksa la pejam mata... tapi jangan la pejam sangat nanti tersadung pulak.. huhuh.... takpe at least my B dah cuti 3 days untuk Raya.. kesian dia dah kena naik keje.. huhuh...


ok starting with both of us... hehehe.. beraya my aunt house...;)



sempat lagi mak buyung beraya sakan...hehehe.. me next...hehehhe....


While waiting for the bus to Singapore... nak drive kan takut sesat barat... so better take a bus..

going to my sis in law house.. tuan rumahnya taknak bergambo.. so terpaksa la tetamu buat macam rumah sendiri... heheheeh... sempat lagi beraya kat singapore kan...

 Both at my BFF house.. hehehe.. teringat citer2 zaman skolah.. nakal giler.. kalo Aisyah nakal macam ibu dia masak la aku... huhuhu.. anyway alhamdulillah even nakal but jadi orang (even bukan la doktor ke scientist ke professor ke kan) heheh....;)

yayeee here we go to KL pulak.. hehehe... muka excited giler dapat beraya.. cuba Aisyah belom ada taklah seexcited ni.. hehehe...


at Umah Ami Man... My uncle...;)
last but not least.. favorite rumah... sebab rumah artist kan..hehehe...
My uncle Ami Hashim with his daughter merangkap my cousin Sharifah Sofia..;)


Aisyah with her cousin... Syed Ali Benyahya.. Before Aisyah dok sebelah Ali boleh senyum2 bila Aisyah dok sebelah terus muka masam... nampak sangat Aisyah kaki buli.. huhuhu...




End of the day....:)

No comments: