Monday, June 25, 2012

Hi Tea + KD convo....

Lama betol tak update.. huhu.. kemalasan sangat melanda... suddenly today baru nak update coz network problem kat opis.. huuhhu....

Last month celebrate staff staff department aku yang dapat KPI gempaq... hehehehe....
alhamdulillah this year lagi sekali dapat KPI 3... maybe rezki baby kot...;)
but next month hopefully biarlah colleague aku yang lain pulak dapat... dah cukup la 3 years straight aku dapat KPI camtu....  rasa sangat tak best.. huhu..

cari punya cari tempat makan, last sekali jumpa la tempat nih.. seingat aku, aku n the geng pernah makan kat sini.. quite ok.. price, makanan n tempat dia suma best... KELANTAN DELIGHTS   



nih la muka2 opis mate aku.. suma control cun eh... hahaha...


hehehe.. makanan2 kelantan yang ada... yang aku tau pulut mangga jek... yang lain ntah ler... 
ooohhh.. teh tarik tak masuk dalam list Kelantanies punya makanan eh.. tuh mamak mari....;)


hahahah... control sopan... sopan pada masa amik gambar tu jela...;p


minah belah kiri nih memang selalu control cun.... heheheh... (sorry la nana sekali sekala kutuk...;p)

n besides, the same month alhamdulillah konvo adik aku... Diploma from Uitm... so aku n abgjib kena masuk dewan.. abah aku tak dapat pergi atas sebab2 yang tertentu..heheheh.. so aku n abg jib la jadi umi n abah KD jab...;p

disebabkan kesian muka cam nak nangis aku beli la bunga untuk dia.. haahahaha... anyway Congrats KD.. n inshaallah akan smbung Degree pulak.. Hopefully jangan main2 eh... takyah ler ikot jejak kakakmu yang sorang nih...;p


abg jib terpaksa control macho.. dah macam bapak2 dah pakai baju batik.. 
hopefully takde la budak2 skolah teknik JB.. coz abg jib pinjam baju YUS... hahahah... kantoi....

No comments: