Tuesday, December 1, 2009

Kenapa Hati detak detuk ek...

Sejak seminggu yang lepas rasa macam sangat tak best..
kenapa tah..
rasa makin jauh walaupon dah nak dekat..
kenapa rasa camnih ek..
maybe aku kena byk tulis blog tentang kawin aku kot..
supaya aku tak rasa takut or lebih excited..
kerana sekarang aku tak berapa nak excited tetapi buat2 excited..
mungkin kah kerana wedding card aku tak seperti yang dijangka??
atau benda yang berlaku last week before raya?? WHATEVER.....
tetiba jek.... heheh.. tah apa2 jek merapu.. tak best langsung..
apa yang aku imagine lain yang jadi sengal tol..
gerammm...

takper untuk mencantikkan wedding card aku aku akan pergi beli ribbon kot..
tapi rasa cam membazir pulak...

adakah tuh satu pembaziran... NTAHLAH LABU...

TETIBA RASA CAM LAPO.. OWH... PATOTLA SEBAB TAK MINUM PETANG LAGI HARI NIH...

No comments: