Thursday, September 3, 2009

Checklist....

inshallah ujung bulan nih aku akan berangkat ke NewYork... huhu....
semalam my auntie telah memberi checklist barang untuk aku bawak ke sana...
n dia tanya aku persediaan aku g sana... aku langsung takder persediaan pon..
heheh.. redah jelahh....

anyway my auntie telah bagi checklist barang untuk aku bawak g sana...

1) Sos Cili Life 3 Botol Besar
2) Kicap Kipas Udang 3 Botol Besar
3) Perencah Seri Aji Nasi Goreng Kampong 60 peket kecik


ndeyah.... APAKAH!!... ini bukan bukan checklist untuk yam nih.. nih checklist untuk ndeyah nak masak.. ish..ish... tulah orang suh dok Malaysia jek taknak... kan dah kena import benda2 alah nih dari kitaorang... anyway Ndeyah just joking.. kitaorang akan memenuhkan bag2 kitaorang dengan rempah2 n segala makanan dari Malaysia k...

hi... macam-macam ada....

3 comments:

FatiYahh said...

Check list dari aku juga.
Nak I-phone!! heh

Unknown said...

Yam,
make sure kipas udang MANIS eh ... thank you ...
DO NOT bring any MEAT product !!! I mean beef .... ikan takpe ...
And kalau rajin, tolong lah bawak keropok ikan tganu yg sedap ...
Love you ... and see you guys soon ...
muax muax ...

mariamsss.blogspot.com said...

fatiyah,

inshaallah..
bos aku kata boleh ker dia nak kirim kat member ko gak dapat rm70..;p

ndeyah,

baiklah ndeyah...
heheh...
luv u too..