Wednesday, July 1, 2009

SanGat KeLam Kabut..

uish semalam aku ada aktiviti bersama officemate rizza untuk bermain badminton bersama..
n aku bertolak dari ofis pukul 6 but tak terus ke tren tapi g solat dulu kat atas. pastu lepas solat aku dengan pantasnya berjalan ke tren yang lebih kurang 10 minit berjalan.. n setelah masuk tren baru aku sedar bahawa aku tertinggal tiket dekat tempat nak masuk tuh.. n aku rasa ada orang panggil tapi aku buat bodoh cause dah lambat.. so pengajaran nya if orang panggil sila pandang walau sesaat k..

ok then aku sampai tren kelana jaya pada pukul 6.40 n dengan pantasnya aku berlari n pergi kat guard yang jaga tiket n cakap bahawa tiket aku telah tertinggal then terpaksa bayar lagi 1.40.. nasib baik murah jek.. if hilang tiket parking keta tak ker kena bayar rm50.. ish..ish.. so settle part tuh. after settle pasal tiket aku berlari lagi kerana bas OU untuk pemegang One Card akan bertolak pada pukul 6.45... so aku berlari dengan lajunya. tiba dekat bas dengan confidentnya aku keluarkan purse untuk bagi One Card pada pakcik bas.. tetiba aku cari One Card aku takder.. ooo..ooo.. baru aku teringat bahawa One Card aku, aku bagi kat Kak Zack untuk dapat point masa main futsal last week n aku lupa mintak balik.. cheh.. so dengan buat muka kesian aku cakap takpelah pakcik saya lupa letak One Card kat mana.. heheh.. tapi disebabkan aku pandai buat muka kesian pakcik tuh bagi naik gak.. Mekacih pakcik..

huh.. so sampai kat OU n rizza amik aku kat sana.. n kitaorang g masjid semayang maghrib. after that, kitaorang terus pergi court, aku tanya rizza.. awak racket mana?? bag racket awak letak kat mana.. n dengan muka sedey rizza cakap awak saya lupa bag tuh kat opis. tadi letak kat opis n lupa nak amik.. ya ampun baju aku suma dalam tuh.. sabar jeler.. aku sungguh panasss....

so terpaksalah aku dengan kepanasan duduk di tepi court n tgk orang main.. at last aku tak tahan.. aku cabut kasut keje aku n aku pinjam racket member rizza n aku join main sekali.. so aku telah main badminton dengan baju kerja aku.. chess... tak betol.. heheh... sabar jeler..



Advertising... aku telah mengupdate blog shopping aku.. kindly come visit n shop at my website... http://gilershoppings.blogspot.com/

2 comments:

FatiYahh said...

kau ni badminton kat mana pulak. woi main badminton ajak la woi!!! haha

mariamsss.blogspot.com said...

heheh..
kat kota damansara..
dekat ngan opis rizza..
huuhu.. aku main tiap2 selasa jom ar kuruskan badan...;p