Thursday, July 23, 2009

PhotograpHy SessiOn...

Yesterday aku telah menjalankan sesi photography bersama opismate aku... AMY... heehe. Amy bercita2 menjadi photographer yang berjaya walaupon now she is finance exec.. jauh menyimpang.. hahah.... anyway sebenarnya plan nak tengok wayang coz nak balik awal bos2 takder tetiba menyimpang ke beli tudung untuk dijual.. n tiba2 amy ajak amik gambar tudung2 tuh menggunakan DSLR n Flash yang baru dibelinya.. heheh.. n tetiba gak aku menjadi model seperti dalam website shopping aku NIH..

N rupa2nyer penat gak jadi model nih ek.. baru aku tau.. nak senyum dah satu hal.. n nak cari posE pon satu hal.. dekat kol 12 lebih gak tido.. siap edit sikit2 dalam light room.. n of course la bukan aku yang buat cause aku tak minat sangat benda2 alah nih.. heheh.. amy la pakarnyer.. huhhu...

one more the truly is aku nak post blog nih adalah untuk mempromote kepada member2 ku or yang belum menjadi member2 aku yang berada di Johor Bahru untuk melawati or pergi ke gerai yang aku baru nak bukak every Sunday dekat TESCO Tebrau Tingkat 1 k.. n before nak pergi u all boleh la tengok harga all the shawls kat my online shop http://marizzshop.blogspot.com/.

ANYWAY HOPE THAT MY BUSINESS WILL RUN SMOOTHLY... INSHAALLAH...

2 comments:

FatiYahh said...

mana gambar photoshoot nyer?

mariamsss.blogspot.com said...

dekat blog shopping aku ler..
hehe... if aku amik sah2lah fail.. tuh member aku amik..;)