Tuesday, July 28, 2009

PerLawaNan BadminTon

last saturday, aku telah memasuk kan diri aku dalam pertandingan badminton anjuran Tiaranita. Tiaranita adalah persatuan untuk wanita wanita TM dan juga wife2 pekerja lelaki TM.. n tak pasal2 aku telah masuk pertandingan badminton single wanita bawah 40... n planning nak masuk bergu bersama Amy tetiba dah penuh lak.. terpaksa masuk single..

heheh.... n tak pasal2 gak aku dapat masuk semi final sebab minah yang lawan ngan aku tak datang.. n di sebabkan aku dah masuk semi final terpaksa la aku lawan ngan seorang yang bernama Marina n sangat terror.. pemain TM kot... sah2 la terror.. n dia turun training tiap2 minggu sah2lah bontot tak berat macam aku nih kan.. nak lari kejar bola pon dah tak larat.. n akhirnya aku terpaksa menerima kenyataan bahawa aku dah berat untuk lari.. hehhe taknak ngaku bahawa aku memang tak terror.. huuhuh.. n disebabkan kalah dengan perempuan ini so aku lawan lagi sekali dengan seorang perempuan lain untuk tentukan tempat ke 3 & 4.. n aku dapat tempat ke 3.. heheh.. means aku takder la tak terror sangat kan..


n tau tak tempat ke 3 dapat apa.. dah lah main tak berapa nak berpeluh tetiba dapat duit free RM70.. huuhu.. tahun depan masuk lagi ar camnih.. heheh.. seronok kan..


No comments: