Monday, July 13, 2009

NeW YorK i'm CominG

Last week me n my sister got some news that were shocked us.. we were going to New York in the end of September.. very...very......giler.. ya i'm know that i can't afford to spent so much money to go there.. mayb in my age 30 pun belum tentu sanggup untuk menghabiskan duit to go to NewYorK.. n this time my auntie sangat baik hati untuk belanja aku n my sister g sana.. owhhh.. luv u ndeyah.. heheh.. at the first, i'm just joking for ask her to belanja g sana.. n on the spot she just say yes becoz she want to move back to Malaysia n mintak tolong angkat barang n amik barang2 dia handbag ke shoes or whatever to sell in my online shop.. n just to angkat barang she want to afford the flight ticket pergi balik... giler ar.. n dengan muka tak malunya aku pon request someone to follow me.. giler ker apa aku sorang2 nak g sana.. n she said that she ask my uncle to belanja lagi sorang.. so suddenly my uncle straight away buy the flight ticket for my sister online.. fuhh.. giler rezeki... alhamdulillah... tetiba dapat pergi US tak pasal2.. H1N1?? inshaallah aku g sana pakai topeng eh.. heheh..

n on Friday, aku telah pergi jalan Sultan Ismail to pick up my flight ticket kat United Airlines.. n berkali2 aku tengok ticket tuh.. giler tak percaya.. n that night my auntie call me and said that on the way back she just buy me the ticket from Beijing to Malaysia lewat sehari cause suruh aku n adik aku jalan2 kat Beijing.. giler ar.. aku akan travel ngan adik aku berdua sahaja... ok diulang BERDUA SAHAJA.. n aku sangat jakun(means JAKUN..hahah..) cause never travel outside from Malaysia.. huhuh... n we have to plan very well cause we have to travel alone.. huhhuu..

n from now on i have to save my money from shopping.. from whatever la... n kena simpan untuk g sana..

N UNTIL NOW I STILL CAN'T BELIEVE I WILL GO TO US.. n just remind takleh suka2 sangat cause tak baik.. just be prepare n doa all the journey were safe.. inshaallah...

7 comments:

aRi sHu said...

kak yam nak ikottt!!!

mariamsss.blogspot.com said...

ari shu,
jom...hhehe..

aRi sHu said...

kak yam, kite follow ur blog yep.. :P

fatie ade blog tak?

mariamsss.blogspot.com said...

ok..
takder hal..
nanti kakyam follow ur blog too..
fatie baru ada blog..
nih blog dia...
http://fatie-starmoon.blogspot.com

Unknown said...

wah yam ,syabas bete syabas...tergelak2 ndeyah baca blog yam...kak yu lupa nk bgtau chichi n casey is looking 4ward 2 meeting both of u..according to deyah diorang suka tido n memanja dg guest especially sedara/cousins /anak sedara lg dorang suka kah kah kah! jgn lupa amik gambo ok...dadda...

Unknown said...

p/s kak yu pinjam ndeyah puya email sbb kak yu bru baca blog yam...tergolek2 kita baca tau...sajer nak memeriahkan blog yam ni...the more the merrier barulah the mariam...

mariamsss.blogspot.com said...

kak ayu,

hampeh.. sabo jela..
habis ar kena samak tiap2 hari..
huhuahah..
tapi inshaallah kering kot kan..
kak ayu tapi yam rasa cici lagi suka kak ayu.. huhuh..