Thursday, July 9, 2009

Hari SakiT

akhirnya setelah almost 1 week aku sakit n dekat 3 hari i have no voice.. n 1st time dalam hidup aku, aku langsung takder suara.. ish..ish.. sampai orang call aku takleh angkat n boleh send message jek.. teruk giler kan..

n now aku dah ada suara.. suara pon serak2 basah.. rock giler... hhuh... n semalam aku dah start keje.. n semalam pon tak berapa nak ada suara tapi disebabkan duk kat opis nih suma orang tak reti nak diam n aku pon sama tak sedar diri takder suara tapi nak bising gak.. so akhirnya suara aku boleh dikeluarkan jua.. huhuh..

alhamdulillah semuanya kembali ok.. n this week adalah week last aku keje part time sabtu ahad.. giler takder keje.. ada g buat part time sabtu ahad.. bak kata rizza bangla pon ada hari cuti.. tak patut sungguh.. takpe try to gain an experiences as a promoter.. n penat giler siut diri 8 jam tanpa menular..haha.. dulu masa keje banquet ada gak menular sikit2 nih langsung.. 8 jam adalah duit yang halal.. n dapat la gak rm100 sehari.. huhu.. keje 3 minggu dapat la rm600.. taubat dah aku taknak keje hari sabtu ahad....

n aku plan nak bukak gerai kat d curve la sabtu ahad... adakah tuh dikira bekerja???

hohoho...

3 comments:

FatiYahh said...

gerai apa babe?

Ms. Omey said...

wah..keje kuat betul u ni

mariamsss.blogspot.com said...

fatiyah,
gerai flee market..
hheheh...

omey83,
mana ada keje kuat..
planning jek kuat..
huhu..