Monday, June 1, 2009

SmArt OrangE TraininG..


last week, aku terpaksa rela ke training "SmArt OranGe". iaitu training untuk orang2 or staff2 yang sangat smart... heheh... training yang aku pergi this time actually adalah untuk mengimprove relationship between customer n us.. n biasa la byk issue yang telah kitaorang discuss... contohnyer adalah customer care TM adalah sangat kureng berbanding dengan yang lain. n marketing TM juga adalah a little bit slow compared to Celcom, Digi or Maxis.. the reason adalah mentality n marketing planning n byk lagi yang perlu di improve untuk compete ngan competitor2 lain.. Even HSBB is around d corner, still worry if that is only the big project n the good project but TM tak dapat handle dengan baik.. aku harap that the whole TM akan try change the work environment n try to fulfill the customer need not our need.. emmm..

Serius betol ek... oklah selama 3 days training tuh inilah yang aku dapat....







makan banyak2 n sedap2.. hehe.. takdelah.. aku dapat sedikit ilmu yang boleh aku gunakan untuk jadi pekerja lebih baik.. n menjalankan kehidupan juga dengan lebih baik... inshallah...


1 comment:

DAHALAN said...

huh makan lagi best daripada training nih....course ni aku nak attend laaa