Wednesday, June 17, 2009

Shopping..shopping....

last week aku telah terjumpa website NIH.. then tetiba aku minat satu kasut yang sangat comel.. n tetiba tangan aku sangat gatal pergi isi form order n tetiba aku rasa duit aku pun terbang lagi... huhuh..

n yesterday kasut yang aku order tuh telah sampai dengan jayanya.. eee.. suka.. suka.. sangat comel... heheh... n aku sangat teruja sehingga mengambil gambar kasut yang comel nih... tengokla...tengokla....;p



tapi kan fiance aku cakap macam kasut pompuan gedik.. hampess... comel2 camnih dia kata macam pompuan gedik.. ish..ish... sungguh tak patut...

4 comments:

aLfisHu said...

kak yam.
cute sgt2 la..

mariamsss.blogspot.com said...

alfi,

kan..kan..
cute ek..

Ms. Omey said...

comelnya kasut..yam, ada tag kat blog, klu ada masa tgk dan buat k. untk org yg da nk kawin..

mariamsss.blogspot.com said...

omey83,

dah settle..
heheh..