Friday, May 22, 2009

PenAngan KiWi StaRch

aku ada masalah n rasa cam nak bakar tudung apabila tudung tuh tak jadi..
tapi aku telah menemui solution nyer...hehe..
sesapa yang rasa2 tudung/shawl mereka tak jadi n rasa cam nak baling n bakar jek tudung tuh bila mana di pagi hari n anda dah lambat untuk g keje tapi tudung tak jadi, boleh la testing, try n cuba benda alah nih... harga dia tak mahal n aku dah beli kat giant dengan harga RM7.45..

disebabkan aku dah memulakan step pakai tudung/shawl, aku pon telah mencari tudung yang cun2 untuk dipakai n normally tudung yang cun2 tuh lembik gila n susah dibentuk.. n selalu aku hilang mood apabila tudung aku tak jadi, n sakit ati apabila tengok kat website tudung online, model2 yang pakai tudung tuh dapat tajamkan tudung mereka. n lastly i found this website PENYELAMAT
n thanx for ur info...

n finally, aku pon telah menjadi orang2 yang suka bergambar syok sendiri contohnyer my own sis n suka letak gambar syok sendiri tuh kat blog mereka.. walaupun aku selalu mengutuk blog yang suka letak gambar syok sendiri n ditemani oleh teman kutukku (teman kutukku bermaksud geng yang sama2 suka kutuk bukan geng yang suka kutuk aku..) n aku telah pon mencontohi mereka yang suka gambar syok sendiri kerana tudung aku dah tajam n jadi aper yang diingini.. Contohnya seperti ini....


dan juga ini


n akhirnya aku dah tak spent setengah jam hanya untuk pakai tudung... huhuh..
alhamdulillah.. thanx god to help me..


2 comments:

AYONG ARIEF said...

Yam
Nak shawl 1)black n 2)purple....

AYONG ARIEF said...

Yam...nak shawl 1.black n 2.purple