Wednesday, April 22, 2009

PerjuMpaan Yang Sangat MisTeri..

2 hari yang lepas aku mintak tolong opah amy untuk tengok2 cincin aku boleh jumpa lagi ker tak. opah amy boleh tau barang hilang based on date islam masa barang kita hilang.. giler ahli nujumkan... heheh .. opah amy cakap cincin aku boleh jumpa tapi susah sikit cause the thing is hide somewhere... lagi satu benda alah tuh cenonet sangat kan..

setelah 2 hari after opah amy tengok, pagi nih, giler misteri, i found my ring dalam kasut tunang aku.. biar betol... n aku tanya dia, dia yang letak dalam kasut dia ker n dia giler2 dia mengaku bukan dia letak.. apa kes pulak dia nak letak dalam kasut keje dia kan..

setelah seminggu cincin aku ilang n in the end jumpa dalam kasut keje tunang aku n kasut tuh dalam keta n tunang aku kata bukan dia yang letak.. ish..ish.. sangat misteri kan.. boleh masuk seekers nih...

hehehe.. bersyukur giler nasib baik jumpa if tak jumpa sedey btol.. thanks god.. alhamdulillah...

No comments: