Tuesday, April 28, 2009

DeLiciOus...


last night my fiance got his salary.. n as usual, pau mengepau pun start.. but i'm not ask dia yang nak belanja k.. so makan jeler..
our destination for eating this time is at DeLiCioUs, Bangsar. It so delicious same as the restaurant name.. huhuh..


before arrive at Bangsar, tak sangka la pulak that he want to have our dinner at that beautiful tempat makan.. n lagipun my kepala ala ala dah pening n i assume kepeningan tuh adalah disebabkan tak minum petang.. is it must to have hi tea everyday at the office.. hehe... selagi keje tak bz giler so boleh jek kan minum petang n menikmati hari keje dengan gembira tanpa tension.. huhu..

apa tetiba letak gambar nih... ish..ish.. nih adalah gambar orang yang teringin masuk magazine tapi tak dapat. anyway, this is muka before makan. masa kitaorang menunggu makanan sampai, aku telah menggode2 tepon aku yang tak berapa aku explore lagi n try2 amik gambor, then tetiba kuar la pulak cover magazine macam kat atas nih.. kesian tak...huhuhu.. baru tau setelah beberapa bulan pakai tepon nih...

ok continue to our dinner. this is what we order.. n order macam tak makan seminggu.. ish..ish..


ini adalah fish n chip aku.. aku tak tau nak order aper so order jela benda yang biasa.. n sebelah french fries tuh adalah lauk yang rizza order..




ini adalah air untuk orang2 yang sedang mengalami batuk dan selsema.. iaitu honey lemon tea.. sangat sihat ok..



ini adalah makanan untuk orang2 gemuk iaitu nasi n green curry. ok ingredients dalam green curry nih adalah mushroom, chicken, black pepper n apa tah lagi..

our meal tak lengkap if takder dessert.. huhuh. ini adalah jab..nak pikir it name.. banana n peach crumble(betol ke spelling dia).. ntahlah labu.. aku pun tak tau.. tapi yang aku tau aku dah kekenyangan n sangat tak larat untuk nak menghabiskan.. so orang yang gemuk la selalu habiskan....(huhuh... sori awak terkutuk...)

this is the picture apabila perut sudah kenyang hati sudah senang.. tapi apabila tengok bil ini.... ow...ow.... heheh.. takpe bukan aku yang bayar..:p

RM86.83 dan apabila dibundarkan kepala puluh yang hampir adalah RM86.85.. weh apa makan mahal2 nih.. kata nak saving untuk kawin.. aduhhh...

setiap kali pergi makan kat mana2 tunang aku nih mesti amik gambar lampu.. apa relevant antara restaurant dan lampu... confuse tol...

aku sangat tak suka mengambil gambar menggunakan handphone kerana gambar gambar adalah sangat tak lawa... owh camera i miss u so much....


No comments: