Wednesday, April 29, 2009

AdakaH aku NormAL..

aku mempunyai masalah bila mana, terjumpa blog2 perempuan2 cantik.. n dengan automatik nya aku meletakkan sebagai blog list kerana perempuan itu cantik seperti ini dan ini.. adakah aku normal kerana suka tengok perempuan cantik...

heheh.. n apabila keluar dengan tunang aku tidak mencuci mata untuk tengok lelaki tapi aku bersama2 ngan tunang aku dan member2 dia melihat perempuan2 cantik.. kadang2 aku yang cakap... "awak cuba tengok pompuan tuh.. cun giler..." pastuh tunang aku pon cakap "ha'ah la cun giler...." sambil menunjukkan perempuan itu kepada member2 dia.. adakah aku normal kerana berkelakuan seperti itu.. huhu.. n tiada perasaan jealous..

contohnyer apabila aku main futsal 2 minggu yang lepas, iaitu ada seorang perempuan cantik bermain futsal dan aku telah cakap kat tunang aku "awak giler cun pompuan nih.. cool giler perempuan cun main futsal".. n mata tunang aku pon tengok perempuan itu n member2 dia pon join sekali tgk..

heheh.. n aku rasa aku adalah normal kerana perempuan memang sedap di tengok. contohnyer... adalah seperti gambar kat bawah nih.. best tak tengok... heheh...


6 comments:

FatiYahh said...

tak best langsung!

mariamsss.blogspot.com said...

fatiyahh,

heheh..
ngaku jela best..
jangan malu2..;p

Amy Ali said...

OMG yam.. dont worry.. we are absolutely normal. amy pon suke tgk pompuan2 cantek.. bkn ape.. suke tgk baju, kasut, mekap, rambut nye.. etc.. bkn tgk sampai jatuh cinta ponss.. owk!

mariamsss.blogspot.com said...

amy ali,

owk.. macam kenal jek that word..hhuhu..

Vispera said...

alaaa tu semua normal... lelaki pun suka ngk lelaki yg macho gak..
btw, u nk kawen kan..
klu nk cari tudung nikah ada disini
http://koleksivispera.blogspot.com/

mariamsss.blogspot.com said...

Vispera,

are sure??
hehe.. macam pelik jek..
anyway dah g ur blog..
Keronsang Swarovski tuh sangat menarik la..hehe..