Friday, March 6, 2009

StiLL haV someBody..

just to flash back from the day of masa merisik.. then yesterday my auntie and my uncle call me n ask about my arrangement of my engagement day.. tak sangka still ader yang caring lagi.. huhuh..
the decision has been and my engagement day akan berlaku di Melaka.. ader kena mengena takk.. macam takderkan.. asal JB tinggal Tganu keje KL tapi tiba2 bertunang kat Melaka.. sangat weird.. actually auntie aku yang suh buat kat umah dia kat melaka n dia akan arrangekan makan semua so aku sangat bersyukur cause still ader yang caring kat aku.. aku bersyukur sangat2 n alhamdulillah allah tunjukkan sapa yang boleh diharapkan n allah sangat membantu aku insan yang lemah.. alhamdulillah..

so all my frenz... if korang free datang la majlis tunang aku kat melaka k.. umah auntie aku kat bukit katil, dekt ngan melaka central.. if korang nak datang call k..


heheh.. nih la melaka central... huhuh.. n bukit katil dekat ngan melaka sentral nih.. arghh.. suddenly i like Melaka n tetiba ingat kat ain(adik angkat yah).. huhuh..

1 comment:

ayu jaafar said...

of coz we care about u dear...jgn selalu pikir awak tu sorang2 ok..sometimes bila terpikir org abaikan kita mestilah rasa sedih,geram n 1001 rasa lg..so,pikrkan hal tu sbg ingatan utk kita lebih menghargai insan2 tersayang dlm hidup kita no matter how bad they treat us..unless they choose 2 leave than be it.Motivate yrself 2 be more responsible,caring n understanding bcoz as human we r complicated.So,challenge yrself 2 be a good human being.Trust me u'll feel so much better..what u giv u'll get back,its like karma..kalau niat kita baik,good things will always be around us..hati kita pun senang otak pun jadi tenang,hidup kita lebih terancang..InsyaALLAH one day u'll find the true happiness.. i've faith on u..u go girl! (i think its time for me 2 create my own blog kan?hahhhaaha!) love ya dear xoxo.. p/s: "u r not ALONE"-by Late Jacko..