Friday, March 20, 2009

BoNuS....

inshaallah next week dapat bonus..
hehehe..
disebabkan KPI aku hanya dapat level 3, bonus ku hanya lah dapat 1.5 bulan gaji..
sedey btol.. n tak aci CELCOM dapat byk gileer bonus..
biler kah ku akan merasa dapat 5 bulan bonus seperti CELCOM..
n baru duk TM 1 tahun 3 bulan 24 hari, macam2 benda pun berubah...

1) CELCOM & TMI keluar dari TM
2) Regional office untuk Finance SSO jadi hanya 4 dari beberapa..
3) n thun nih kebanyakan Subsidiaries yang aku jaga akan masuk TM n dah tak jadi Subsidiaries tapi jadi satu department..

peningkan.. if aku duk 10 tahun korang rasa aper yang akan jadi??
aduss... tidak dapat ku bayangkan...heheh..

ADAKAH AKU AKAN GARU KEPALA MACAM NIH???


ATAUPUN MENANGIS MACAM NIH IF TM TAK BAGI AKU BONUS??
HEHEHEH




2 comments:

ijan said...

tengah gawat dapat bonus lg. kire cantek gak tu...

mariamsss.blogspot.com said...

sultan,
petronas n celcom dapat 5 bulan gaji n 4 bulan gaji tuh..
lagi gempaq...