Thursday, March 12, 2009

AdaKah Aku AkAn jaDi si TangGang iF....

istilah si tanggang apabila derhaka ngan ibu.. adakah apabila aku mngumpat abah aku dalam blog dikategorikan si tanggang atau ngan bahasa tak sopan nyer derhaka?? yelah sometime aku tak reti nak luahkan aku punya problem n mayb blog nih adalah one of cara untuk aku luahkan.. (sori awak bukan tak nak citer tapi nanti habis banjir depan awak)...

adakah untuk anak bertunang semuanyer anak kena tanggung?? n adakah sampai perjalanan dari terengganu ke melaka pun aku yang tanggung.. patutkah segala makan2 dekat 100orang untuk tunang yang aku plan hanya 50 orang jek paling ramai, aku jugak kena tanggung.?? patutkah???

takpelah n jadikan la niat untuk bersedekah n jamu orang makan kan.. tapi d problem is aku pun bukan malaikat. n aku ader perasaan n rasa sedey.. aduhh.. n setau aku family rizza pun takla sesenang mana tapi daddy dia sanggup naik bas n guna duit sendiri pulak.. kenapa la ek.. aduhhh.. sedey tol.. takpelah moga2 aper yang aku n rizza buat nih suma berbaloi... inshaallah semuanyer berjalan lancar.. please doa for me... ;(

3 comments:

Murlak_s said...

terima la benda2 nie semua sebagai satu ujian.. Allah nak uji, sejauh mana ko sanggup nak berkorban untuk benda baik.. take it positively..

yang penting, ko ngan bf ko perlu ada komunikasi yang sangat baik.. k..

God bless u all

pemerepek said...

sabar byk2 yam. aku pon terasa beratnya dugaan ko. xpela. ni latihan supaya jd lebih tabah dlm idop ni..

pasni byk lg dugaan yg akan kena tempoh. harapnya apa yg dh dilalui skang, jadikan ko lebih kuat & matang.

btw, selamat bertunang. mintak maaf sgt sbb aku xleh hadirkan diri. bukan saja2 bg excuse tp sbb aku mmg ada byk asgmnt yg perlu disiapkan.

tahniah, k!

mariamsss.blogspot.com said...

murlak_s,

heheh.. anyway sekarang dah tunang..:p

pemerepek,

heheh..
ko memang if aku kawin ko ader asgmnt camna... ish..ish..