Thursday, January 29, 2009

PeRutKu SangaT saKit..

aper kes ler nih.....
baru baik dari demam campak pastuh sakit perut pulak dah..
ish..ish... tak paham tol... sangat tak selesa.. dari aku rajin untuk buat suma keje aku aku sudah tak der mood...
tapi aku lagi tak paham apabila aku sakit perut tapi boleh update blog..
aku sangat teruja walaupun sakit perut cause aku dah luahkan kat abah aku, aku nak tunang..
sangat lega.. n b4 cakap aku rasa lutut aku ketaq... nak mulakan pun sangat takut.. aku pun tak tau kenapa.. nak kata abah aku makan orang takder pun rupa macam nak makan orang..
tapi setelah berusaha sedaya upaya akhirnya aku dapat luahkan segala yang terbuku..huhuh..
n sangat lega when abah aku kata "ha.. oklah tuh abah tak kisah.. lagipun dah lama sangat korang pergi sana sini berdua.." owh akhirnya...
n next week giliran "mamat" sorang nih pulak untuk meluahkan kat abah aku..
"Good Luck.....heheh.... Saya doakan awak.. siap semayang hajat sekali..huhuh"

TIBA-TIBA AKU TERPIKIR MACAM MANA APABILA KASYA KATA NGAN NENEK DIA DIA NAK TUNANG OR KAWIN EH.. OWH.. SANGAT TIDAK DAPAT KUBAYANGKAN... HUHUH..

3 comments:

pemerepek said...

oit...ni ape lak libatkan aku ni??? malu saya. hahahhaha..nt aku share xperience ye. lalalalala...

FatiYahh said...

aku pun nak tau juge. haha

mariamsss.blogspot.com said...

pemerepek said...
hheeh..share jgn tak share..
huhuhu

FatiYahh said...
ko jgn risau sah2 kasya bgtau ko dulu..heheh