Wednesday, December 24, 2008

adik aku seorang peLahap..


this is the Arabic Restaurant at Ampang... the portion of food very2 big.. as we can share for 2 or 3 person for 1 plate.. an imagine how my sister can finish all that.. huh..


nampak macam ckit tapi giler punya banyak.. tapi untuk adik aku yang ader belaan tuh mayb ckit kot.. ish..ish..

tengok muka2 kekenyangan tapi ader sorang tuh the food is still in her mouth.. ish..ish..
selekeh dan pelahap tol..hehe...

anyway aku just nak citer the truely is makanan kat cnih sedap n lagi sedap biler mengutuk adik sendiri yang makan tak ingat dunia.. ish..ish...
then all menu is in arabic n the waiter pun amik order tulis in arabic.. giler ar.. aku kena belajar bahasa arab lepas nih..
now yang aku tau.. ra'sun kepala, ainun mata, junnumatun tengkorak.. pastuh tamat setakat tuh.. heheh...

3 comments:

ijan said...

xpe2... asalkan dia x kunyah2 org sudey...

Murlak_s said...

nie mesti sekolah agama takat tahun 2 jek.. takkan sampai junjumatun jek.. adeh..

ala, apa susah.. ko berbual je dgn sesape.. pakai mana2 surah dalam al-quran yang ko hafal.. buat gaya sekali.. mcm ko berbual biasa.. konfom org cakap ko terer arab.. muahaha.. esp non malay..

mariamsss.blogspot.com said...

sultan said...
tula tapi dia ader niat tuh..
hehehe

Murlak_s said...
nanti aku try ek..