Wednesday, November 19, 2008

I'm MuSt Be CraZy

giler ar... betol ker aku nih..
jaM tissOt (Saje Jek Nak cakaP naMa Jam so JangAn cakaP apa2) AkU menunjukkan PukuL 3.2o Pagi... ting tOng... tapi Jam Aku tak bunyI cam tuH la Kan.. tu Jam yang BerbUnyi apaBila korang tengok citer hanTu.. maYbe.. Cause Aku pun Tak tengok ciTerrr Hantuh So aku maiN agak Je LEr...
lagi Skali Jam Aku menunJukkan kan 3.23 pagi Cause aKu dah Merapu selama 3 minit Kat aTas tuh,, ish....ish... tak sanGka Waktu2 camni aKu stilL kat McD BangsaR n buAt MovIe Maker untuk Event Aku EsOk.. ish..Ish.. RajinNyer Aku kan... Macam Zaman2 Study PulaK kan g Study tiMe2 camNi...
maTa aku N owang seBElah aku dah terkkebil2... tapI aku maSih BertaHan CauSe akU pekerJa yang Rajin... n maMat SebeLah daH terlentOk daH.. Kesian kena Paksa Ngan AkU teMan Aku BuAt kejE... hehhe.. Sowi eh wak.. keraNa TerpaKsA..
esoK pagi Aku Kena Arrange suma Benda Kat Hotel TUh.. ish..ish.. GilerNyer.. Kepala Hotak Aku dah berseeraBut.. CamNa akU PulaK yang Kena haNdle... soaLan Yang tiada Jwapan.. Sebab takDer owanG nak Bagi jawaPan... n Aku KoNon koNonnyer Rajin TerPakseler Handle..
aper la yanG jaDi esoK..takUtnyer.. mesTi Pagi Nih Aku Tak Leh tiDo..
n DisebabKan tuH keraNa terPaksa jugaK Aku keNa breakfast kat McD... hehe.. akHirnyer Aku berJaya breakfasT kat McD setelAh BeberapA kali angan2 nak Bgn PAgi untuk bReakfast Kat McD tak keSampaian...

No comments: