Thursday, November 6, 2008

hati sudah suka...

last week aku terjumpa satu boutique yang telah menarik aku untuk datang semula..
kisahnyer....
malam tuh aku nak g tolong mamat sorang nih buat keje opis dia yang tak siap2 sampai ke sudah..
tak pasal2 aku pulak kena buat.. nasib baikla kena belanja mcD so takpeler..
tolong jeler... dapat pahala.. tapi kalo dah ungkit dapat pahala gak ker.. ntahler..
kembali ker kisah boutique aku nampak satu baju tuh...
aku suka tahap cipan.. ish..ish. aku tak pernah suka baju macam nak giler camtuh...
tapi nih memang dah betol2 suka.. tapi masa aku tgk tuh kedai tuh dah tutup.. yela it already 11pm ma.. so aku pun cakap ler ngan mamat nih.. awak nanti esok kita datang cnih eh nak tgk harga jek..
tak nak beli pun..hehehe...
so esok pun kitaorang datang ler boutique tuh.. n betol la seperti yang dikatakan aku nak g tengok harga jek.. so harga dia telah menusuk ker jantung aku.. ooo..ooo...RM259.90..after disc..RM207.92.. so takperla.. mahal no.. then aku tgk n ngan muka sedey aku pun ajak la mamat nih balik.. then aku cakap ngan dia boleh tak nak try jek.. mamat nih pun cakap ler.. if nak try kena beli.. so lagi skali aku buat muka sedey.. bukan salah aku pandai buat muka sedey..
n aku tak suwoh pun dia belikan.. n aku tak niat pun nak suh dia belikan.. aku pun tak niat nak buat muka sedey tapi aku memang sedey.. n aku tak sangka dengan muka sedey aku nih dia belikan.. betol2 aku takder niat pun nak umpan ngan muka sedey aku nih...
pastuh dia pun ajak aku patah balik n pegi beli baju tuh... eheheehehh.... siyes aku tak mintak pun.. dia yang nak belikan...
aku pun taktau ler kenapa aku suka sangat baju nih padahal aku taktau pun biler masa aku nak pakai.. aku siap amik gambor lagi betapa aku suka giler kat baju tuh..
ish..ish...dasat...dasat...penangan baju nih...
so the truely is aku adalah perempuan sejati yang takleh tgk baju lawa... ader kena mngena ker citer aku nih.. whateverler...

No comments: