Monday, November 10, 2008

EvenT APAkaH iNiii...Argghhhh

tulun la... aku rasa kepala ku ingin pecah...
apakah.... penin... lambat lagi ker nak event yg memecah n menyerabutkan kepala hotak aku..
owh.... sumpah aku taknak jadi secretariate nih...
kalo Aku Jadi jugak GamaKnyer aKu kena Makan SumpaH ker???
taPi tuh Bukan piLihan Ku.. PercayaLer...Itu sUma kerana aku baGus...
say it Again... BAGUS....
apakah dalam kepala mu wahai HJ.wAn...mengapakah ko pilih aku jadi secretariate n Sebagai Event Manager.. aDakah aku sudah cukup bagus untuk ko pilih aku.. tidah kah ko pikir aku sudah penin sekarang nih... mengapa...kenapa... n apakah....
I'm feel very2 baD doing this kind of job.. No..NO...and No... is it next week.??? apakah Aku sudah bersedia untuk dikutuk??
tiDak...tidaKK... so I have to do my Best... Best Ker aku??
Nampak Tak yang aKu dah Pening??
Korang Tak Nampak lagi??? tolong Ler paKai spec wei...

No comments: