Thursday, November 13, 2008

DriVing LicenSE

tetiba aku teringat saat dan ketika aku amik lesen memandu...
sowila zana before starting aku nak gelak... hhahahaahh... ko fail naik bukit.. nampak sangat perut ko telah mengganggu konsentrasi ko takpun perut ko terlalu berat menyebabkan keta tuh turun balik..
walaupun ko memberi alasan ko dapat keta buruk. tok nenek n mak bapak aku pun dapat keta buruk lagi.. tetiba teringat keta atok aku yang masih bernyawa lagi kat kampung aku tuh... masih lawa lagi.. n tetiba gak teringat keta galant yang adik aku selalu bawak p kelas n dah buat rete tapi akhirnya dijual sebagai besi buruk oleh bapak aku apabiler adik aku g KL.... sungguh malang sekali nasib keta tuh kan termasuk ler adik aku...
when my 1st time in driving school ,, driving teacher merangkap sedara mara aku amik aku kat umah pastuh terus suroh aku bawak. ok lagi aku pun follow jeler. jalan umah aku tuh kecik pastuh time2 aku bawak keta nih ler ader pakcik bawak basikal kat depan aku. tak pasal pasal2 aku terhempet dia.. nasib baik dia idup lagi... dan dan tuh gak aku kena tukar tempat.. sedey tol...heheh tapi at least aku lulus masa test...even si JPJ tuh kurang siuman n marah2 aku.. ader ker patut dia suh aku bawak laju kat skolah... sah2 nak pedajal aku nak suh aku fail.. nasib baik aku tak follow instruction dia.. hampess tol..

1 comment:

ijan said...

brader jpj tu mmg suke saiko2 org. dia igt aku nk ikut agaknye ape dia ckp tu. last2 aku x lulus...