Wednesday, August 27, 2008

TM...TM...

i dont know la y..
its been 2 days im going to meeting that hav been canceled without any announcement.
membazir minyak keta aku jek..
ish..ish..
TM...TM...TM..
last week ive open public mutual fund.
i think it just a simple as open asb account..
sekali byk pulak cekadak n macam2 bnda aku kena tau..
heheh..
so i hav to learn about unit trust..
nasib baik la ader opis mate yg terrer bab2 invest nih..
thanx amy..
pasnih boleh jadi agent tak rasmi eh..
heheh
so now.. all have been settle already..
start from now on aku kena bukak website thestarbiz almost everyday...
tula suh amik agent taknak...hehe..
mahal tuh kena bagi komisyen 3.3% + management fee 5.5%..
so tinggal berapa jek..
but it more suitable for investor yg nak invest byk la kot..
yg aku nih invest setakat invest ciput nak buat aper..
amy dah ada...heheheh....




2 comments:

pemerepek said...

oi! bukan ke ko leh claim? apsal nk sungut2 lak? hampeh betol!ke ko pon nk jimatkan kos tm? bgs gak tu. jgn tau nk abiskan duit syarikat jer!hahahahahahahahaha

mariamsss.blogspot.com said...

hehehe..
memang la bleh claim..
abih tuh sblm claim tak ker guna duit aku dulu..
tapi nak jimatkan kos tm pun ye gak..
aku pekerja yg berhemah..